
همه سفارشهای شما از بهلامپ ضمانت هفت روزه بازگشت دارند(جز سفارشات عمده). شما میتوانید کالاهای خریداریشده از بهلامپ را طبق رویههای بازگشت کالا به علتهایی مثل تعویض سلیقهای، ایراد فنی و مغایرت محصول، مرجوع کنید.
انصراف از خرید
اگر از خرید کالایی که به دستتان رسیده، منصرف شدهاید، باید در هفت روز ابتدایی دریافت سفارش، درخواست مرجوعی را در قسمت مربوطه ثبت بفرمایید.
توجه داشته باشید برای مرجوع کردن کالا به علت تعویض سلیقهای، بستهبندی استاندارد کالا همراه با لیبل باید حفظ شود و کالا در شرایط اولیه باشد.
توجه داشته باشید برای مرجوع کردن کالا به علت تعویض سلیقهای، بستهبندی استاندارد کالا همراه با لیبل باید حفظ شود و کالا در شرایط اولیه باشد.
تبصره: کالایی نصب شده یا خارج شده از شرایط اولیه مانند باز شدن پلمپ یا تست شده شامل مرجوعی نمیباشند.
ایراد فنی
کالای دارای ایراد فنی در صورت تایید ایراد از سوی کارشناس فنی بهلامپ و داشتن ضمانت تا هفت روز بعد از تحویل به مشتری قابل بازگشت هستند. بهعنوان مثال اگر یک کالای برقی روشن نشود، این ایراد، فنی محسوب میشود. بهطور کلی ایراد فنی شامل مشکلاتی است که در قطعات یا اقلام همراه کالا وجود داشته و امکان استفاده از آن را مختل میکند.
تمامی کالاهای های برقی از نظر سلامت کارکرد قبل از ارسال تست میشوند و در صورتی که کالا به دلیل استفاده نادرست آسیب ببیند شامل گارانتی نمیشود.
تبصره: کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب میبینند، شامل رویههای مرجوعی نمیشوند. همچنین در مورد کالاهای برقی هرگونه نوسانات برقی که منجر به آسیب به دستگاه شود شامل پوشش گارانتی هفت روزه نمی شود.
ایراد ظاهری
برای گزارش ایراد ظاهری کالای خریداریشده، حتما باید تا ۲۴ساعت پس از دریافت کالا اقدام کنید و پس از این بازه، امکان ارسال درخواست مرجوعی وجود ندارد.
تبصره: کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) میبینند، شامل رویههای مرجوعی نمیشوند.
مغایرت
مرجوع کردن کالا به علت مغایرت، در صورتی امکانپذیر است که کالا از نظر مشخصات فیزیکی یا فنی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد. به این معنا که کالای خریداریشده مشخصاتی متفاوت با اطلاعات درجشده در جدول مشخصات به لامپ داشته باشد یا اقلامی را که در جدول مشخصات به عنوان اقلام همراه ذکر شده، به همراه نداشته باشد. در هنگام مرجوعی باید کالا در شرایط اولیه بدون مشکل فیزیکی یا فنی باشد.
برای درخواست مرجوعی کالاها توجه داشته باشید:
* کالا باید در شرایط اولیه باشد و لیبل روی کالا حفظ شده باشد.
* برای بازگشت کالاها، قرار گرفتن کالا در جعبه و بستهبندی اصلی خود الزامی است.
* در صورتی که کالا دارای گارانتی باشد، کارت گارانتی، لیبل گارانتی – در مواردی که بهجای کارت لیبل دارند-و اقلام همراه کالا باید به همراه کالای اصلی برگردانده شوند.
* کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) میبینند، شامل رویههای مرجوعی نمیشوند.
* ایراد فنی یا ظاهری کالاهایی که نیاز به نصاب گارانتی دارند، حتما باید توسط نصاب در سربرگ گارانتی ثبت و مستندات به تیم پشتیبانی یدک جو ارائه شود.
* برای بازگشت کالاها، قرار گرفتن کالا در جعبه و بستهبندی اصلی خود الزامی است.
* در صورتی که کالا دارای گارانتی باشد، کارت گارانتی، لیبل گارانتی – در مواردی که بهجای کارت لیبل دارند-و اقلام همراه کالا باید به همراه کالای اصلی برگردانده شوند.
* کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) میبینند، شامل رویههای مرجوعی نمیشوند.
* ایراد فنی یا ظاهری کالاهایی که نیاز به نصاب گارانتی دارند، حتما باید توسط نصاب در سربرگ گارانتی ثبت و مستندات به تیم پشتیبانی یدک جو ارائه شود.
برای ارسال درخواست مرجوعی از اینجا اقدام کنید.
توجه: سفارشات عمده شامل مرجوعی نمیشوند.
توجه:بازگشت وجه با توجه به صف مرجوعی بین سه تا هفت روز بعد از تایید انجام میشود.
توجه: 5 درصد عوارض مالیات و کارمزد از مبلغ سفارش کسر خواهد شد. (این مورد تنها شامل سفارش هایی میباشد که خریدار از خرید آن منصرف شده)